decalfx

Interesantas reklāmas jeb kā labāk piesaistīt klientu uzmanību?

Interesantas reklāmas jeb kā labāk piesaistīt klientu uzmanību?

Protams, ka es atkal runāšu par reklāmām, jo, kas gan vēl varētu mani interesēt, ja ne veidi, kā piesaistīt klientu uzmanību? Redz, lieta ir tāda, ka es ļoti daudz interesējos par šīm lietām un ik pa laikam iedomājos par kaut ko jaunu, tad to izpētu un galu galā padalos arī ar jums.

Patiesībā jau reklāma nav nekas tāds, kur varētu izdomāt jaunus veidus, ja vien netiks izdomāta kāda jauna tehnoloģija vai kas tamlīdzīgs, kaut kas patiešām vēl nebijis. Pagaidām mums nākas dzīvot ar to, kas ir, un vienkārši rast veidus, kā to visu pielietot oriģinālāk.

Galvenais ir atcerēties to, ka vienmēr ir jācenšas būt pamanāmākam un vienkārši labākam par konkurentiem, tad arī nav šaubu, ka tieši jūs būsiet tas, kuru apkārtējie pamana. Esmu jau teicis, ka reklāmas uz mašīnām ir labs veids, kā piesaistīt cilvēku uzmanību, jo tās vienmēr ir kustībā un pamanāmas, tomēr ne visiem ir šādas iespējas un arī vēlmes, citiem daudz labāk strādātu tāda reklāma, kas izvietota tieši pie viņa veikala vai jebkurā citā vietā, tomēr svarīgi ir izdomāt, kā to tik un tā padarīt pamanāmu, lai cilvēku zinātu, ka šī reklāma tur ir un viņi būtu ieinteresēti uzzināt ko vairāk.

mini-cooperKatrā ziņā, nonākam pie secinājuma, ka reklāmai vienmēr ir jābūt košai un pamanāmai, lai ari kur tā atrastos. Bieži vien esam redzējuši to, ka cilvēki izvēlas izvietot dažādus plakātus vai arī dalīt reklāmas banerus, kas, lai gan ir izveidoti patiešām labi, tik un tā neatstāj uz cilvēkiem vēlamo efektu.

Lieta ir tāda, ka šādas reklāmas ir atrodamas ik uz stūra, pilnīgi visur- pieturās, uz mājām, savās pasta kastēs , ir iespējams atrast šādas reklāmas un cilvēki pie tām ir pieraduši, tās vienkārši organiski iekļaujas kopējā ikdienā, ka neviens uz šādām reklāmām vairs neskatās, tās saplūst kopā ar visu pārējo.

Pavisam noteikti cilvēki vienmēr ievēro brīdi, kad atveras jauns veikals, jo par to vienmēr liecina balonu virtenes un kompozīcijas, kas izvietotas pie veikala durvīm. Tā ir parasti zīme par to, ka atvēries jauns veikals un tas tā vien vilina apmeklētājus, jo jauna veikala atvēršana nozīmē arī īpašu piedāvājumus, kas vienmēr ir izdevīgi un tos nevar laist garām.

Šis ir īstais brīdis, lai izmēģinātu ko jaunu, piemēram, reklāma uz baloniem var izrādīties tas, kas jums vajadzīgs,balloons (2) dalot šādus balonus, cilvēki uz jūsu reklāmu skatīsies vēl arī ilgi pēc tam, kad būs jau mājās un tādā veidā par konkrēto vietu neaizmirsīs, kas arī ir tas, ko mēs sagaidām, vai ne?

Katrā ziņā, vienmēr cenšamies atrast labākos risinājumus tam, kā piesaistīt klientu uzmanību, un par cik mūsdienās pilnīgi viss jau ir izmēģināts, ko tādu atrast ir grūti, tomēr tas nav neiespējami.

Nedaudz apdomājot labākos visus iespējamos variantus, iespējams atrast arī labākos risinājumus jebkuram jautājumam, arī, lai reklamētu savu biznesu un uzņēmumu, vai jebko citu.

Protams, tas nebūs viegli un sākumā pat var likties, ka tas ir kas līdzīgs neiespējamai misijai, tomēr, kas gan dzīvē vispār nāk viegli? Ja mēs iegūtu visu, ko gribam uzreiz, bez nekāda darba, kāda tad tam vispār būtu jēga, kur būtu prieks, vai ne tā?

FacebookTwitterGoogle+Share

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose a Rating