decalfx

Kāpēc es interesējos par mašīnu uzlīmēm

Kāpēc es interesējos par mašīnu uzlīmēm

Uzlīmes uz automašīnām sniedz ļoti lielu ieguldījumu sava uzņēmuma, pasākuma vai vienalga kā cita popularizēšanā. Bieži vien cilvēki man jautā, kāpēc esmu tik ļoti aizrāvies ar šo nozari, un bieži vien es apstulbstu un vairs par nemāku viņiem atbildēt- tieši tik dabiski man tas šķiet.

Uzlīmju pētīšana un dažādu stratēģiju, kā viņas labāk varētu pielietot, analizēšana kļuvusi par tik lielu daļu no manas dzīves, ka vairs pat nedomāju, kāpēc man tas tik ļoti patīk. Bet laikam jau vajadzētu gan, ja nu man drīzumā atkal nākas atbildēt uz kādu līdzīgu jautājumu.

Tāpēc nolēmu, ka uzrakstīšu par to, kā tad es sāku par šīm uzlīmēm interesēties un, kas, manurpāt, tajās ir tik īpašs.

Lūk, lieta tāda, ka es vienā dienā nemaz neizdomāju, ka šī būs tā diena, kad es sākšu interesēties par auto uzlīmēm. Tas viss notika pakāpeniski. Vispirms jau radās vajadzība nedaudz painteresēties par reklāmu, kā tādu. Kāda veida reklāmu un kurāvietā izvietot būtu visizdevīgāk, lai tā gūtu maksimālos rezultātus.

Tajā brīdī tas bija ļoti nepieciešams, tāpēc sāku meklēt, kādi tad vispār ir reklāmu veidi. Apsvēru domu par reklāmas izvietošanu internetā, radio, televīzijā un uz plakātiem.
Internetā būtu tiešām daudz priekšrocību. Virtuālajā pasaulē ik dienas uzturas neiedomājami liels skaits cilvēku. socialie_tikliDažādi sociālie portāli ir ideāla vieta, lai izvietotu savas reklāmas, jo cilvēki tajos ne tikai bieži uzturas, bet arī ilgi, kas nozīmē to, ka ir ļoti liela iespēja, ka tieši jūsu reklāma tiks ievērota.

Taču nācās padomāt arī par to, ka lielākajai daļai cilvēku internets ir tik ierasta lieta, ka viss jau notiek automātisku. Tiek apskatīti jaunumi, pārlasītas ziņas un atbildēts uz pāris komentāriem, pēc tam vēl aktualitātes ziņu portālos un ta tālāk. Katrā ziņā viss notiek tik automātiski, ka cilvēks vairs nemaz nepievēŗš uzmanību tam, kas mainās viņas apkārt. Tāpēc internetu atmetu.

Radio šķita jau labāks variants, jo tas ir kaut kas tāds, ko cilvēki speciāli klausās. Radio neviens neieslēdz tāpēc, lai censtos no tā izvairīties. To izmanto tad, kad ir velme paklausīties kādus jaunumus, mūziku un tamlīdzīgi. Ja jau cilvēks klausās radio,tātad viņš arī dzirdēs tās reklāmas, kuras pa to pārraidīs, tai skaitā manu.

radio_stacija

Taču atkal nonācu pie secinājuma, ka ar vien mazāk cilvēku klausās radio. Lai notrāpītu uz pareizo brīdi, kad manu reklāmu izdzirdēti pietiekoši daudz cilvēku, ir jābūt gaišreģim. Tāpēc arī šo reklāmas veidu neizmantoju.

Līdzīgs stāsts ir arī par televīziju un plakātiem. televizijaLai arī cik daudz cilvēku ikdienā skatītos jūsu reklāmu vai ietu garām plakātam, viņš tā pat to neievēros. Gandriz visi cilvēki sāk darīt kaut ko citu, kad sākas reklāmas. Vai nu pārslēdz tv vai dodas uzlabierīcībam, vai uz virtuvi. Nav svarīgi ko, bet neviens noteikti neskatās reklāmas.

Tā pat arī neviens vairs īsti neievēro plakātus,jo to vienkārši ir tik daudz, ka ar laiku iekļaujas pilsētas ritējumā un kļūst par daļu no tās. Viņus neievēro.

Un tad es atradu auto uzlīmes, un sapratu, ka tas ir tas, ko es meklēju. Mašīnas parasti ir vienkrāsainas, neuzkrītošas, parastas. Taču, kad uz tām uzlīmē uzlīmes, manā gadījumā- reklāmu, tā uzreiz iekrīt acīs.

automasinaTas bija viss, kas man nepieciešams. Pamanāma reklāma un liels publikas skaits, kas pamana manu reklāmu. Jo, mašīnai bruakājot pa pilsētu, to ievēro daudz un dažādu cilvēku dažādās pislētas vietās. Kopš tā laika arī esmu sācis pētīt, kā vēl labāk un efektīvāk pielietot uzlīmes, lai turpinātu veikt maksimāli labu darbu tās izvietojot uz automašīnām.

FacebookTwitterGoogle+Share

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose a Rating