decalfx

Raksti

FacebookTwitterGoogle+Share

Reizēm auto ir tikai pārvietošanās līdzeklis

Posted by on Nov 23, 2016 in raksti | 0 comments

Reizēm auto ir tikai pārvietošanās līdzeklis

Daudzos šī bloga ierakstos esmu stāstījis par auto uzlīmju nozīmi, to ietekmi uzņēmuma un arī personīgā tēla veidošanā. Par tēmām, kas saistītas ar reklāmu un mārketingu plašākā tā nozīmē. Un tas ir būtiski, aktuāli un joprojām noderīgi. Bet vienmēr ir brīži, kad savās domās un darbos nedaudz nākas atkāpties no ierastā un vispārpieņemtā. Arī es savā blogā gribu uzrakstīt par to, ka reizēm auto ir tikai auto – pārvietošanās līdzeklis, kas ļauj ātrāk un ērtāk nokļūt tur, kur nepieciešams. Un nav nozīmes, kāds ir modelis, kāda krāsa, vai tam ir kādas uzlīmes. Zinu, ka daudzi automašīnu tādā rakursā uztver visu laiku, bet man vienmēr paticis redzēt automašīnā kaut ko vairāk.
(more…)

Par attīstību – gan biznesā, gan personīgajās kvalitātēs

Posted by on Oct 6, 2016 in raksti | 0 comments

Par attīstību – gan biznesā, gan personīgajās kvalitātēs

Ilgtermiņā pastāvēt var tikai tas, kas spēj mainīties, skatīties plašāk un pieņemt pasaules daudzveidību. Attīstība ir balstīta uz pārmaiņam un elastību gan domāšanā, gan rīcībā. Tāpēc ir tik svarīgi, ka mācāmies, domājam, izpētām, gūstam jaunu pieredzi.

Tas ir ļoti būtiski gan veiksmīgai ekonomikai un uzņēmējdarbībai, gan katram cilvēkam kā indivīdam, jo nemitīga attīstība nodrošina to, ka spējam kļūt arvien labāki, prasmīgāki un pielāgojamies konkrētā laika un situācijas prasībām. (more…)

Par dienestiem un pakalpojumiem, kas mums svarīgi

Posted by on Oct 5, 2016 in raksti | 0 comments

Par dienestiem un pakalpojumiem, kas mums svarīgi

Mūsu ikdiena un sabiedrības kopējā sistēma nevarētu eksistēt, ja nedarbotos dažādi dienesti un pakalpojumu sniedzēji, kuri savas kompetences robežās sniedz tehnisku, praktisku palīdzību, atbalstu krīzes situācijās un negadījumos.

Protams, ka svarīgāko funkciju pilda neatliekamā medicīniskā palīdzība, policija, ugunsdzēsības un glabšanas dienests. Bet pie ļoti svarīgiem varam skaitīt arī gāzes un elektrības dienestus un citas iestādes, kuru pārziņā ir specifiski jautājumi, kurus katrs pat nevar atrisināt. (more…)

Autoparks – viena no uzņēmuma vizītkartēm

Posted by on Sep 7, 2016 in raksti | 0 comments

Autoparks – viena no uzņēmuma vizītkartēm

To, ka runāju par reklāmām un automašīnām, jau būsiet pamanījuši, jo tā ir mana bloga pamattēma. Šajā rakstā par to, ka automašīnas vai, pareizāk sakot, autoparks pats par sevi uzņēmumam ir kā viena no vizītkartēm. Uzņēmējam, kurš tirgū virza savu zīmolu, ir jādomā par neskaitāmi daudziem aspektiem, kas veido kopējo tēlu un rada to sabiedrības apziņā. (more…)

Kvalitatīvs un atbilstoši aprīkots auto sekmē biznesu

Posted by on Sep 6, 2016 in raksti | 0 comments

Kvalitatīvs un atbilstoši aprīkots auto sekmē biznesu

Gribu jums atgādināt to, ka automašīnas kvalitāte un tās vizuālais tēls ir svarīgs biznesa virzībā un arī panākumos. Šo faktu jau vairākkārt esmu minējis, bet ikdienā redzu, ka daudzi uzņēmēji to joprojām neņem vērā. Vispār tā ir plaša tēma, kuras sakarā var runāt un runāt. Katram uzņēmējdarbības veidam un specifikai var izvirzīt savus kritērijus, kādu auto marku un segmenu izvēlēties. (more…)

Kādus pakalpojumus ir svarīgi reklamēt mūsdienās?

Posted by on Aug 5, 2016 in raksti, reklama | 0 comments

Kādus pakalpojumus ir svarīgi reklamēt mūsdienās?

Reklāma ir viens no veidiem, kā sevi un sev vajadzīgos produktus vai pakalpojumus padarīt populārus un atpazīstamus. Jau vairākas reizes savos rakstos esmu minējis to, ka mūsdienās ir patiešām daudzi reklāmas veidi un katrs var izvēlēties sev piemērotāko.

Citiem labāk patīk reklamēties internetā, citiem televīzijā, žurnālos, avīzes un visur citur, kur vien ienāk prātā. Tomēr tas, par ko šodien esmu nolēmis runāt ir tas, ka ne visu šajā dzīvē vispār ir vērts reklamēt. Ļoti daudzas lietas ir tādas, kas vai nu jau ir pietiekoši populāras vai tām vispār nav konkurentu, tāpēc reklāma ir pavisam lieka. (more…)

Cik svarīgs ir mašīnas ārējais izskats

Posted by on Aug 4, 2016 in raksti, Uncategorized, uzlīmes | 0 comments

Cik svarīgs ir mašīnas ārējais izskats

Ar vien es savos rakstos turpinu pievērsties dažādām tēmām, kas saistās ar mašīnu uzlīmēm un to, cik daudz tās mūsdienās spēj palīdzēt. Neatceros, vai kādā no saviem rakstiem esmu minējis to, kā vispār ar šo hobiju aizrāvos, bet patiesībā man pat tagad ir grūti atcerēties.

Mašīnu uzlīmes vienkārši mani interesē un laika gaitā šī interese tikai auga un auga, līdz nokļuvu līdz tam, kur esmu tagad. Katrā ziņā, uzskatu, ka tām ir patiešām daudz pielietojumu, ne tikai vizuāls akcents, kā tas man likās bērnībā, kad aplīmēju visas savas spēļu mašīnas, tāpēc arī sāku par tām interesēties. (more…)

Par reklāmu, medijiem un citiem svarīgiem jautājumiem

Posted by on Jul 15, 2016 in raksti, reklama | 0 comments

Par reklāmu, medijiem un citiem svarīgiem jautājumiem

Skaidrs ir tas, ka auto uzlīmes ir ļoti labs veids, kā reklamēt dažādas svarīgas lietas. Nav šaubu, ka ar laiku šāds reklāmas veids kļūs tikai populārāks un to izmantos ar vien vairāk cilvēku. Jau tagad uz ielām varam novērot to, ka tramvaji no visām malām ir aplīmēti ar dažādām uzlīmēm un tādas ir izliktas arī citu sabiedrisko transportu logos un ne tikai.

Mana aizraušanās ar auto uzlīmē ik dienas kļūst tikai stiprāka, tāpēc arī es nešaubos, ka tad, kad pienāks īstais brīdis, man pievienosies vēl daudzi citi cilvēki, ar kuriem savu hobiju varēšu apvienot. (more…)

Reklāma uz automašīnām, kas noder katru dienu

Posted by on Apr 13, 2016 in raksti, reklama | 0 comments

Reklāma uz automašīnām, kas noder katru dienu

Reklāma kā tāda var kalpot ļoti dažādiem mērķiem. Lai informētu, lai ieinteresētu, lai kavētu laiku, un, protams, arī, lai reklamētu. Tas, kā mārketings darbojas, ir kaut kas pavisam apbrīnojams. Ikdienā cilvēks pat neiedomājas par to, cik ļoti viņš tiek iespaidots. Kaut vai ieejot veikalā un skatoties uz produktu akcijām- arī tā ir sava veida reklāma, un tiek iespaidota cilvēka izvēle. Dažreiz tikai tāpēc, ka kaut kas ir ar akcijas cenu, cilvēks to iegādājas. Pat tad, ja viņam patiesībā to nemaz nevajag. Tāpēc šoreiz vēlos parunāt par tādām lietām un reklāmu veidiem, kurus cilvēks ikdienā pat neievēro, bet tie atstāj lielu iespaidu uz viņa zemapziņu. Tieši tāpēc tāda veida reklāmas jāveido ļoti rūpīgi un kvalitatīvi.

Viena no tāda veida reklāmām, kas nemanot iespaido cilvēku, ir izkārtnes. Tās ir dažāda veida un atrodas visneiedomājamākās vietās. Šādas izkārtnes var būt uz tiltiem, braucot cauri pilsētai vai pa šoseju. Cilvēks uz tām paskatās, it kā neievēro, taču zemapziņā tas viss paliek. Ja uz izkārtnes reklamēts, piemēram, veļas pulveris, cilvēka prātā automātiski iešaujas doma par to kad viņš pēdējo reizi to iegādājies, un kad nākamo reizi tas būs jādara. Ieejot veikalā un izvēloties kādu no veļas pulveriem, ļoti liela iespēja, ka cilvēks paņems tieši konkrētajā reklāmā reklamēto. Jo automātiski atmiņā iešaujas šī reklāma un šis pulveris iekrīt iepirkumu groziņā. (more…)

Kāpēc iegādāties KASKO apdrošināšanas polisi internetā?

Posted by on Feb 11, 2016 in raksti | 0 comments

Kāpēc iegādāties KASKO apdrošināšanas polisi internetā?

Cilvēki mūsdienās novērtē iespēju visu izdarīt ērti un ātri. Tas attiecas arī uz KASKO apdrošināšanas polises iegādi. Tev ir iespēja iegādāties KASKO apdrošināšanas polisi, neizejot no mājām. Tā ir lieliska iespēja iegādāties polisi jebkurā laikā un vietā, jo viss, kas nepieciešams, ir pieeja internetam. Manapolise.lv ļauj iegādāties polisi dažu sekunžu laikā, kā arī salīdzināt visu apdrošināšanas kompāniju piedāvājumus. Tā ir iespēja nepārmaksāt un iegādāties pašu izdevīgāko apdrošināšanas polisi, kas būs lielisks sabiedrotais uz ceļa.

Kā iegādāties

Ienāc Manapolise.lv un salīdzini visas apdrošināšanas kompānijas. Ir vairāki kritēriji, kas nosaka to, cik tev izmaksās KASKO apdrošināšanas polise, tāpēc ir svarīgi salīdzināt visus piedāvājumus un izvēlēties pašu piemērotāko un izdevīgāko tieši sev. Lai uzzinātu, kura apdrošināšanas kompānija tev piedāvā izdevīgāko KASKO apdrošināšanas polisi, tev nepieciešams ievadīt savas automašīnas numuru, automašīnas reģistrācijas apliecības numuru, savas automašīnas vērtību, jaunākā lietotāja vecumu, kā arī jaunākā vadītāja stāžu. Ievadot šos datus, dažu sekunžu laikā uz tava ekrāna parādīsies visas apdrošināšanas kompānijas secībā no izdevīgākā piedāvājuma līdz dārgākajam.  (more…)