decalfx

Reklāma

FacebookTwitterGoogle+Share

Kā padarīt reklāmu pēc iespējas efektīvāku?

Posted by on Apr 30, 2017 in reklama, Uncategorized | 0 comments

Kā padarīt reklāmu pēc iespējas efektīvāku?

Ar vien biežāk nākas dzirdēt par to, ka cilvēki met pie malas kautrumu un bailes, un sāk uzdrīkstēties, jo kad gan vēl ja ne šodien mēs padarīsim savas dzīves labākas? Protams, ir ļoti daudz veidu, kā to izdarīt. Cits sāk ar sevis pilnveidošanu – piekopj veselīgu dzīvesveidu, smagos kartupeļus vakariņās nomaina pret viegliem salātiņiem un rītu iesāk ar kādu augli un rīta skrējienu.

Nav šaubu, ka, lai padarītu savu ikdienu gaišāku, vispirms ir jāmainās mums pašiem un tikai tad varam sagaidīt to, ka tādi paši būs arī apkārtējie, jo taču visa sabiedrība kopā ir tā, kas veido mūsu ikdienu, tomēr vienīgais, ko varam darīt- rādīt pozitīvu piemēru citiem, lai mainītos arī viņi. (more…)

Reklāma, kas piesaista uzmanību

Posted by on Dec 27, 2016 in reklama, Uncategorized | 0 comments

Reklāma, kas piesaista uzmanību

Domāju, ka pilnīgi visiem no mums ir skaidrs tas, ka, lai šajā dzīvē kaut ko panāktu, vispirms ir jāatrod veids, kā kļūt redzamam citu acīs – pamanāmam. Ļoti daudzi cilvēki to visai veiksmīgi dara ar savu uzvedību, dažādiem gājieniem un tamlīdzīgi, tomēr, ja tā padomā, tad bieži vien šīs darbības nav tās pozitīvākās.

Es gribu teikt to, ka šādos gadījumos visbiežāk tiek izvēlēta nepareiza taktika cilvēku uzmanības piesaistīšanai, tas ir, cilvēki to cenšas darīt nevis ar labu, bet gan uzspiesti un visai negatīvi, kas savukārt rada gandrīz vai pretēju efektu. Jā, par šiem cilvēkiem runā, tomēr ne to labāko. Un es domāju, ka to nevēlas neviens no mums, vai ne? (more…)

Kā saistīta lidošana un automašīnas?

Posted by on Oct 27, 2016 in reklama | 0 comments

Kā saistīta lidošana un automašīnas?

Jūs visi noteikti esat dzirdējuši, kā sarunvalodā par braucienu ar automašīnu uz kādu mērķi mēs mēdzam izteikties dažādos radošos un tēlainos epitetos. Piemēram, “aizšaut uz tuvāko bodi” un “sēsties pie sava dzelzs rumaka stūres un aizjāt”.Vēl interesantāk – “aizlidošu uz tuvāko veikalu”, ar to domājot nevis burtiski iegādātas lētas aviobiļetes un tam sekojošo lidojumu uz veikalu. Lai cik spilgti un interesanti mēs mēdzam izteikties, doma mums parasti ir viena – iekāpšu savā automašīnā un došos turp, kur man nepieciešams.

Kas ir interesanti, bieži vien cilvēki šos vai kādus citus izteicienus vēlas padarīt nozīmīgākus, liekot tos kā akcentus uzlīmju veidā uz savas automašīnas. (more…)

Vizuālā tēla nozīme

Posted by on Oct 4, 2016 in reklama, tēls | 0 comments

Vizuālā tēla nozīme

Savas nodarbošanās ietvaros man nācies satikties ar cilvēkiem, kuri nesaprot, kāpēc gan viņiem vajadzētu tērēt naudu, lai aprīkotu uzņēmuma automašīnas ar piemērotām auto uzlīmēm. Un man nācās viņiem skaidrot, ka vides un to reāliju  izskatam ir tikpat liela nozīme, kā cilvēka ārējam tēlam. It īpaši, ja ar šo rīku vai vides palīdzību vēlamies nopelnīt, ja tas ir mūsu darba instruments, kā tas ir gadījumā ar uzņēmuma autoparku.

Daži argumenti, kāpēc vizuālais koncepts ir svarīgs arī apkārtējā vidē un reālijās

  • Auto Stila nozīmePotenciālais klients vienmēr vispirms vērtē ar acīm. Un vizuālie risinājumi ir tas veids, kā piesaistīt uzmanību.
  • Autoparks ir viena no redzamākajam uzņēmuma vizītkartēm. Tā sakārtošana un arī izskata uzlabošana vienmēr atmaksājas.
  • Sakārtota un akurāta vide, pārdomāti risinājumi arī sīkumos ļoti daudz ko izsaka par vietas vai lietas saimnieku.
  • Estētiska vide un risinājumi vienmēr vairo cilvēku emocionālo komfortu, radot patīkamas sajūtas un nosakņu. Pārdošanā tas ir ļoti būtiski.

Pirmais iespaids

Ja atnākam pie kāda ciemos, pirmo reizi esam viņa īpašumā, tad viss, ko redzam, veido mūsu kopējo iespaidu. Ja redzam, ka pagalms ir nesakopt, dūmvads nobrucis, automašīna netīra – kādu iespaidu tas rada? Tas mums liek domāt arī par saimnieka cilvēciskajām kvalitātēm, jo viņam nerūp ģimenes drošība, ja dūmvads ir sabrucis, nerūp savs un ciemiņu komforts, ja nevar sakopt pagalmu. Diez vai gribam kādos ciešākos darījumos saistīties ar cilvēku, kam ir tāda attieksme. Tas pats ir arī ar uzņēmējiem. Ja ārējais vizuālais tēls, ko pauž uzņēmuma teritorija, arī automašīnas, darbinieki, rada nevīžīgu iespaidu, tad šis tēls potenciālā klienta acīs arī pielīp konkrētajam zīmolam.

Auto Garāža pie mājasKā uzlabot uzņēmuma vizuālo konceptu
Tieši tāpēc uzņēmējam ir svarīgi padomāt ne tikai par savu jauno uzvalku, bet arī sava uzņēmuma nekustamajiem īpašumiem, to stāvokli, teritorijas labiekārtošanu, izmantotajām automašīnām, to vizuālo noformējumu un spēju piesaistīt uzmanību. Profesionālas, ar gaumīgu dizainu sagatavotas auto uzlīmes šajā ziņā ir ļoti labs risinājums, kā uzlabot uzņēmuma vizuālo konceptu.

Interesantas reklāmas jeb kā labāk piesaistīt klientu uzmanību?

Posted by on Aug 27, 2016 in reklama, Uncategorized | 0 comments

Interesantas reklāmas jeb kā labāk piesaistīt klientu uzmanību?

Protams, ka es atkal runāšu par reklāmām, jo, kas gan vēl varētu mani interesēt, ja ne veidi, kā piesaistīt klientu uzmanību? Redz, lieta ir tāda, ka es ļoti daudz interesējos par šīm lietām un ik pa laikam iedomājos par kaut ko jaunu, tad to izpētu un galu galā padalos arī ar jums.

Patiesībā jau reklāma nav nekas tāds, kur varētu izdomāt jaunus veidus, ja vien netiks izdomāta kāda jauna tehnoloģija vai kas tamlīdzīgs, kaut kas patiešām vēl nebijis. Pagaidām mums nākas dzīvot ar to, kas ir, un vienkārši rast veidus, kā to visu pielietot oriģinālāk. (more…)

Kādus pakalpojumus ir svarīgi reklamēt mūsdienās?

Posted by on Aug 5, 2016 in raksti, reklama | 0 comments

Kādus pakalpojumus ir svarīgi reklamēt mūsdienās?

Reklāma ir viens no veidiem, kā sevi un sev vajadzīgos produktus vai pakalpojumus padarīt populārus un atpazīstamus. Jau vairākas reizes savos rakstos esmu minējis to, ka mūsdienās ir patiešām daudzi reklāmas veidi un katrs var izvēlēties sev piemērotāko.

Citiem labāk patīk reklamēties internetā, citiem televīzijā, žurnālos, avīzes un visur citur, kur vien ienāk prātā. Tomēr tas, par ko šodien esmu nolēmis runāt ir tas, ka ne visu šajā dzīvē vispār ir vērts reklamēt. Ļoti daudzas lietas ir tādas, kas vai nu jau ir pietiekoši populāras vai tām vispār nav konkurentu, tāpēc reklāma ir pavisam lieka. (more…)

Par reklāmu, medijiem un citiem svarīgiem jautājumiem

Posted by on Jul 15, 2016 in raksti, reklama | 0 comments

Par reklāmu, medijiem un citiem svarīgiem jautājumiem

Skaidrs ir tas, ka auto uzlīmes ir ļoti labs veids, kā reklamēt dažādas svarīgas lietas. Nav šaubu, ka ar laiku šāds reklāmas veids kļūs tikai populārāks un to izmantos ar vien vairāk cilvēku. Jau tagad uz ielām varam novērot to, ka tramvaji no visām malām ir aplīmēti ar dažādām uzlīmēm un tādas ir izliktas arī citu sabiedrisko transportu logos un ne tikai.

Mana aizraušanās ar auto uzlīmē ik dienas kļūst tikai stiprāka, tāpēc arī es nešaubos, ka tad, kad pienāks īstais brīdis, man pievienosies vēl daudzi citi cilvēki, ar kuriem savu hobiju varēšu apvienot. (more…)

Kāpēc es interesējos par mašīnu uzlīmēm

Posted by on Jun 15, 2016 in reklama | 0 comments

Kāpēc es interesējos par mašīnu uzlīmēm

Uzlīmes uz automašīnām sniedz ļoti lielu ieguldījumu sava uzņēmuma, pasākuma vai vienalga kā cita popularizēšanā. Bieži vien cilvēki man jautā, kāpēc esmu tik ļoti aizrāvies ar šo nozari, un bieži vien es apstulbstu un vairs par nemāku viņiem atbildēt- tieši tik dabiski man tas šķiet.

(more…)

Reklāma uz automašīnām, kas noder katru dienu

Posted by on Apr 13, 2016 in raksti, reklama | 0 comments

Reklāma uz automašīnām, kas noder katru dienu

Reklāma kā tāda var kalpot ļoti dažādiem mērķiem. Lai informētu, lai ieinteresētu, lai kavētu laiku, un, protams, arī, lai reklamētu. Tas, kā mārketings darbojas, ir kaut kas pavisam apbrīnojams. Ikdienā cilvēks pat neiedomājas par to, cik ļoti viņš tiek iespaidots. Kaut vai ieejot veikalā un skatoties uz produktu akcijām- arī tā ir sava veida reklāma, un tiek iespaidota cilvēka izvēle. Dažreiz tikai tāpēc, ka kaut kas ir ar akcijas cenu, cilvēks to iegādājas. Pat tad, ja viņam patiesībā to nemaz nevajag. Tāpēc šoreiz vēlos parunāt par tādām lietām un reklāmu veidiem, kurus cilvēks ikdienā pat neievēro, bet tie atstāj lielu iespaidu uz viņa zemapziņu. Tieši tāpēc tāda veida reklāmas jāveido ļoti rūpīgi un kvalitatīvi.

Viena no tāda veida reklāmām, kas nemanot iespaido cilvēku, ir izkārtnes. Tās ir dažāda veida un atrodas visneiedomājamākās vietās. Šādas izkārtnes var būt uz tiltiem, braucot cauri pilsētai vai pa šoseju. Cilvēks uz tām paskatās, it kā neievēro, taču zemapziņā tas viss paliek. Ja uz izkārtnes reklamēts, piemēram, veļas pulveris, cilvēka prātā automātiski iešaujas doma par to kad viņš pēdējo reizi to iegādājies, un kad nākamo reizi tas būs jādara. Ieejot veikalā un izvēloties kādu no veļas pulveriem, ļoti liela iespēja, ka cilvēks paņems tieši konkrētajā reklāmā reklamēto. Jo automātiski atmiņā iešaujas šī reklāma un šis pulveris iekrīt iepirkumu groziņā. (more…)

Reklāmas veidošana un iedvesmo no Oļega Solodova

Posted by on Dec 29, 2015 in reklama | 0 comments

Reklāmas veidošana un iedvesmo no Oļega Solodova

Jūs jau drošvien pa šo laiku esat sapratuši, ka dažādi darbi, kas ir saistīti ar auto ir man patiesi tuva lieta. Vēl jo vairāk, ja mēs runājam par auto aplīmēšanu ar dažāda veida uzlīmēm un reklāmām. Tās ir lietas, kas mani vienmēr ir saistījušas un nav nekādu šaubu par to, ka es arvien vēlos ar to nodarboties.

Tomēr man nekad neliek mieru doma par to, ka ir nepieciešams ir uz priekšu. Spert tādu kā nākošo soli, kas ļautu sasniegt vēl vairāk. Saprotams, ka es arvien vēlētos pieturēties pie tā, ko zināmā mērā esmu apguvis. Un šajā gadījumā varu teikt, ka tas ir darbs ar reklāmu.

Ja runa iet par iešanu uz priekšu savā attīstībā, tad es esmu nolēmis, ka solim ir jābūt ļoti lielam. Protams, varētu jau teikt, ka mums viss ir jādara lēnām un šajā laikā jāattīstās. Tieši tādā veidā liela daļa cilvēku ir sasnieguši visu ko vēlas.

Bet tajā pašā laikā mēs nedrīkstam aizmirst par to, ka mums ir jābūt spējīgiem riskēt. Ir svarīgi, ka mēs varam pieņemt svarīgus lēmumus un tiekties uz saviem mērķiem. Ja runājam par reklāmu, skaidrs, ka mums visiem prātā nāk televīzija. Un tieši kāds šīs nozares pārstāvis ir viens no tiem cilvēkiem, kas mani ir spējis patiesi iedvesmot.

Pēc ko es zinu, varu vien jums teikt, ka ir tik tiešām tā vērts iepazīties ar viņa biogrāfiju, kas apliecina to, ka ar smaga darba palīdzību mēs varam sasniegt augstus mērķus. Nu jā, tas ir mediju holdinga “Baltijas Mediju Alianse” valdes priekšsēdētājs Oļegs Solodovs.

Apskatot viņa biogrāfiju kļūst skaidrs tas, ka viņš to visu ir sasniedzis lēnām virzoties uz priekšu un pieņemot pareizos lēmumus, kad tas ir bijis visvairāk nepieciešams. Tomēr es vēlos likt uzsvaru uz to, ka viņš vienmēr ir virzījies uz ļoti lieliem mērķiem. Proti, visi soļi, kas ir sperti veidojot karjeru ir bijuši balstīti uz ļoti nozīmīgu lēmumu pieņemšanu, Tas viss vienmēr ir vedis uz attīstību. (more…)