decalfx

Reklāma

FacebookTwitterGoogle+Share

Pasaulē lielākās un zināmākās reklāmas aģentūras

Posted by on Aug 13, 2015 in reklama | 0 comments

Pasaulē lielākās un zināmākās reklāmas aģentūras

Lai labāk saprastu, kā ar reklāmu strādāt, kad runa iet par auto aplīmēšanu, es vienmēr ļoti lielu uzmanību esmu pievērsis arī tam, kā darbojas dažādas reklāmas aģentūras. Tāpēc arī jums nedaudz vēlos pastāstīt par pasaulē lielākajām reklāmas aģentūrām, kas lielā mērā nosaka tirgus attīstību.

Pagājušajā gadā starptautiskā pētījumu kompānija Avidan Strategies veica tirgus dalībnieku aptauju, lai noteiktu visprofesionālākās un visveiksmīgākās reklāmas aģentūras pasaulē. Aptaujas rezultātā pirmā vieta bez ilgas svārstīšanās tika piešķirta aģentūrai Grey Advertising, kura kādreiz tika sadalīta vairākās nelielās „reklāmas darbnīciņās” cerībā aizņemt pēc iespējas lielāku reklāmas tirgus daļu. Par citu svarīgu viņu veiksmes faktoru tiek uzskatīta „reklāmas guru” Tora Myhrena iecelšana kompānijas direktora amatā. (more…)

Arī tulkošana ir nozīmīga kvalitatīvu uzlīmju izveidē

Posted by on Apr 21, 2015 in raksti, reklama | 0 comments

Arī tulkošana ir nozīmīga kvalitatīvu uzlīmju izveidē

Kad runa iet par uzlīmju izvietošanas uz automašīnām, lielai daļai prātā uzreiz nāk kaut kādi zīmējumi, kas tiek veidoti, lai vienkārši panāktu iespaidīgāku vizuālo efektu, bet nenestu nekādu reālu labumu. Tomēr tā tas viss nebūt nav, jo kā jau mēs to ļoti labi zinām uz automašīnām tiek izvietota ļoti dažāda informācija.

Un te nu es vēlos pieminēt to, ka nereti šī darba veikšanas procesā var nākties saskarties ar dažādām problēmām. Šeit pat runa neiet par visām tām tehniskajām lietām, kas ir tiešā veidā saistītas ar darba paveikšanu. Protams, tam visam ir patiešām liela nozīme. Tomēr kamēr tiek domāts par to, nereti tiek aizmirst vēl par citām lietām.

Tas ar ko man pašam ir nācies saskarties vairākas reizes un ko bieži novēroju arī no malas ir kaut kādas problēmas ar pilnvērtīgas informācijas nodrošināšanu. Proti, par to, kāda veida teksti tiek līmēti uz automašīnas. Un šeit nu īpaši vajadzētu uzsvērt tos darbus, kas ir saistīti ar reklāmu izvietošanu uz auto.

Te nu varu teikt, ka arī šajā sakarā problēmas ir daudzas un dažādas. Tomēr starp tām visām ir kāda, kas vienmēr īpaši izceļas un kas uzreiz nāk prātā. Un tā ir nespēja nodrošināt tulkojumus vairākās valodās. Kas man jau sen lika domāt par palīdzības meklēšanu no profesionālu cilvēku puses.

Un es varu būt tikai un vienīgi pateicīgs par to, ka ir tādi pateisi kvalitatīvu tulkošanas pakalpojumu sniedzēji, kas spēj parūpēties par individuālām klientu prasībām. Turklāt darbs tiek paveikts par pieņemamām cenām un par to jūs varat pārliecināties interneta saitē http://tulpak.lv/cenas/. Un šeit arī jūs varat pārliecināties par to, ka tulkojumu būs iespējams iegūt jebkurā no populārākajam valodām un ne tikai.

tulkot

No pieredzes varu pateikt to, ka tulkošanas pakalpojumiem var būt pat ļoti liela nozīme. Jo kā jau mēs to zinām, tādas lietas kā reklāmas bieži vien tiek piedāvātas vairākās valodās. Un šeit arī ir tā vieta, kur bez tulkošanas pakalpojumiem var rasties zināmas problēmas.

Pavisam vienkārši, paši reklāmas pasūtītāji nosaka teksta un tajā tiek pieļautas kļūdas. Kas galu galā nozīmē to, ka visa reklāma ir sabojāta. Un nav nekādu šaubu, ka tāda veida reklāma par attiecīgo produktu vai pakalpojumu radīs tikai un vienīgi sliktu iespaidu. Kas nozīmē, ka jau no paša sākuma ir jādomā par to, kā būtu iespējams nodrošināt nepieciešamo kvalitāti. Jo tikai un vienīgi tādā veidā būs iespējams panākt pozitīvu efektu.

Un tāpēc arī es arvien biežāk interesējos par to, kādi vēl sarežģīti un nozīmīgi pakalpojumi ir saitīti ar auto aplīmēšanu.

Galu galā, pašu labāko rezultātu ir iespējams sasniegt tikai tad, kad tiek domāts par to, kā izcilā kvalitātē paveikt visus atsevišķos darbus. Un tad, kad par to mēs esam parūpējušies, ir redzams tas, kā kopumā attīstās viss darbs.

Tieši tāpēc arī mums ir jādomā par šīm lietām un vienmēr jāinteresējas par to, ko vēl varētu iegūt. Proti, kādu palīdzību no malas varētu izmantot vai ko mēs paši varētu iemācīties no jauna, lai strādātu arvien labāk. Ticiet man, tulkošanas pakalpojumi ir tikai viena no daudzajām lietām, kam te ir nozīme. Tomēr skaidrs, ka tie ir patiešām svarīgi pakalpojumi.

Reklāma uz auto

Posted by on Mar 8, 2015 in reklama | 0 comments

Reklāma uz auto

Esmu pilnībā pārliecināts, ka ikviens no mums, kaut reizi mūžā ir redzējis kādu transporta līdzekli, kura virsbūvi klāt dažāda veida uzlīmes. Un šajā gadījumā es domāju tās, kas ir izvietotas reklāmas ietvaros. Protams, mēs varētu runāt par to, kādu vizuālo iespaidu tas atstāj. Jo nav šaubu, ka šīs reklāmas, ļoti bieži, pašas par sevi ir vizuāli pievilcīgas, tomēr padara automašīnu, nu teiksim kā ir, vizuāli nebaudāmu. Un tomēr, cilvēki izvēlas šādu iespēju izmantot, kas gribot vai negribot liek domāt par to, kāpēc kaut kas tāds vispār tiek darīts.

Šeit jau uzreiz vajadzētu saprast to, ka attiecīgās situācijās, pavisam vienkārši, netiek domāts par to, kā izskatīsies pats auto. Jo pati svarīgākā lieta ir tā, kā izskatīsies šī reklāma. Jo tieši šai reklāmai ir vislielākā nozīme. Un par to arī vajadzētu domāt. Automašīna tiek izmantota tikai un vienīgi kā pamats. Vēl jo vairāk, tā kalpo par reklāmas izplatītāju. Līdz ar to ir skaidrs, ka šīs ne vienmēr ir tās situācijas, kurās tiek domāts par pēc iespējas labāka ārējā izskata nodrošināšanu. Jo kad runa iet par reklāmu, tad nozīme ir tieši produktam vai pakalpojuma, kas tiek popularizēts. Proti, visa pamatā ir informācijas nodošana potenciālajiem klientiem. Un līdz ar to, bieži vien tiek izmantotas pavisam vienkāršas reklāmas iespējas. (more…)