decalfx

Reklāmas veidošana un iedvesmo no Oļega Solodova

Reklāmas veidošana un iedvesmo no Oļega Solodova

Jūs jau drošvien pa šo laiku esat sapratuši, ka dažādi darbi, kas ir saistīti ar auto ir man patiesi tuva lieta. Vēl jo vairāk, ja mēs runājam par auto aplīmēšanu ar dažāda veida uzlīmēm un reklāmām. Tās ir lietas, kas mani vienmēr ir saistījušas un nav nekādu šaubu par to, ka es arvien vēlos ar to nodarboties.

Tomēr man nekad neliek mieru doma par to, ka ir nepieciešams ir uz priekšu. Spert tādu kā nākošo soli, kas ļautu sasniegt vēl vairāk. Saprotams, ka es arvien vēlētos pieturēties pie tā, ko zināmā mērā esmu apguvis. Un šajā gadījumā varu teikt, ka tas ir darbs ar reklāmu.

Ja runa iet par iešanu uz priekšu savā attīstībā, tad es esmu nolēmis, ka solim ir jābūt ļoti lielam. Protams, varētu jau teikt, ka mums viss ir jādara lēnām un šajā laikā jāattīstās. Tieši tādā veidā liela daļa cilvēku ir sasnieguši visu ko vēlas.

Bet tajā pašā laikā mēs nedrīkstam aizmirst par to, ka mums ir jābūt spējīgiem riskēt. Ir svarīgi, ka mēs varam pieņemt svarīgus lēmumus un tiekties uz saviem mērķiem. Ja runājam par reklāmu, skaidrs, ka mums visiem prātā nāk televīzija. Un tieši kāds šīs nozares pārstāvis ir viens no tiem cilvēkiem, kas mani ir spējis patiesi iedvesmot.

Pēc ko es zinu, varu vien jums teikt, ka ir tik tiešām tā vērts iepazīties ar viņa biogrāfiju, kas apliecina to, ka ar smaga darba palīdzību mēs varam sasniegt augstus mērķus. Nu jā, tas ir mediju holdinga “Baltijas Mediju Alianse” valdes priekšsēdētājs Oļegs Solodovs.

Apskatot viņa biogrāfiju kļūst skaidrs tas, ka viņš to visu ir sasniedzis lēnām virzoties uz priekšu un pieņemot pareizos lēmumus, kad tas ir bijis visvairāk nepieciešams. Tomēr es vēlos likt uzsvaru uz to, ka viņš vienmēr ir virzījies uz ļoti lieliem mērķiem. Proti, visi soļi, kas ir sperti veidojot karjeru ir bijuši balstīti uz ļoti nozīmīgu lēmumu pieņemšanu, Tas viss vienmēr ir vedis uz attīstību.

Un lūk, tā ir lieta, ko vajadzētu ņemt vērā arī citiem. Es, protams, ļoti labi apzinos, ka tā pat vien visu ko vēlos sasniegt nevarēšu. Tomēr esmu sapratis, ka svarīgākais ir tas, ka mēs paši apzināmies savas spējas un darām visu, kas ir mūsu spēkos, lai sasniegtu labāko rezultātu.reklamas veidosana

Tad nu runājot par reklāmas veidošanu esmu nolēmis, ka lēnām vēlos virzīties televīzijas virzienā. Skaidrs kā diena ir tas, ka šī ir tā nozare, kur vēl daudz ko ir iespējams mainīt. Un šī ir tā iespēja, ko mums vajadzētu izmantot savā labā.

Te jau atkal varu minēt to, ko ir paveicis Oļegs Solodovs. Tieši ņemot vērā tās lietas, kas tiek darītas nepareizi, viņš ir pieņēmis pareizos lēmumus ceļā uz attīstību. Gluži vienkārši, lēnām ir darīts tas, kas ir nepieciešams, lai kļūdas tiktu labotas.

Viena no svarīgākajām lietām ir tā, ka beidzot tiek ņemts vērā arī tas, ko vēlas saņemt televīzijas skatītāji. Un man šķiet, ka arī uz reklāmas nozari un uz reklāmu veidošanu vajadzētu skatīties līdzīgā veidā. Man nav pilnīgi nekādu šaubu par to, ka pievēršoties reklāmas veidošanai šādā veidā, mēs varētu panākt lielu un jūtamu izaugsmi.

FacebookTwitterGoogle+Share

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Choose a Rating